czwartek, 7 listopada 2013

Nexus 5 czy warto go kupić? Ocenia Mariusz Gazda

Jak zapewne wiecie, jestem właścicielem iPhon'a i jestem z niego bardzo zadowolony, No raz była taka sytuacja, że niechącący wypadł mi z kieszeni i szybka się lekko potłukła, no ale oddałem do serwisu naprawili i jest ok. Nawet nie myślę co by było gdyby coś innego się popsuło już wewnątrz Jak wiemy wtedy najprostszą drogą jest zakup nowego. Co do nowego nexusa 5 takiego problemu nie ma. Czytałem ostatnio, że łatwo można go rozebrać i spróbować samemu go naprawić. Panel smartfona trzyma się na klipsach dlatego jest łatwy do rozbiórki. Co do baterii i głośnika też można spokojnie z nimi sobie poradzić. No fakt bateria jest na kleju ale trochę wysiłku nie zaszkodzi :) 
Tak więc podsumowanie proste, jeśli macie czas i chęci w razie "w" zawsze możecie sobie naprawić Nexusa, ja tam jestem przyzwyczajony do mojego iPhone-a :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.